על פקצות, לינוקס, ומה שבינהם!

שיר ערש – הגירסה הגיקית

Posted on: יולי 13, 2010

הקדמה קצרה: בתקופת הצבא נהגתי לכתוב מדי פעם מילים חדשות לשירים מוכרים (בעיקר לשירי ערסים) ולשלוח בתפוצה גדולה יחסית. זה מדהים לראות את התגובה של אנשים (שבדרך כלל כוללת הרבה WTF?!) כשהשתחררתי יצרתי ספר שירים מכל השירים שכתבתי במהלך השירות, ואותי אפילו שלחתי לתפוצה יותר רחבה. משום מה התחלתי להתגעגע לזה…ועכשיו אתם הולכים לסבול!

הקדמה קצרה 2: אתמול בלילה דיברתי לתומי עם שלומי וקפלן במקביל. שלומי רצה ללכת לישון, ובגלל שהייתי ב"מצב פינגווין" ("מצב כפית" החדש!) החלטתי שראוי לשיר לו שיר ערש. להלן השיר, הפעם הוא ממש קצר…

נומי נומי
לחן: יואל אנגל

נומי, נומי, שלווווווווומיייייייייי,
נומי, נומי נים.
נומי, נומי, שלווווווווומיייייייייי,
נומי, נומי נים.

טאקס עף לאנטרטיקה –
יביא לך את קפלן מתנה.

ואז התחיל ויכוח קל – האם מדובר בשיר שעוזר להרדם (אחרי הכל – הלחן המוכר והמרדים) או שבעצם מדובר בשיר אימה? (אחרי הכל, קפלן מוזכר שם…)

מה אתם אומרים? הייתם שרים את זה לילדים שלכם? (בהנחה שהם מכירים את קפלן)

9 תגובות to "שיר ערש – הגירסה הגיקית"

באימא שלי, יש לך יותר מדי זמן פנוי…

קוראים לזה "קרעתי את התחת כמה שנים ועכשיו אני לוקחת קצת חופש"

בלשכתב שירי ערסים?

משום מה לא נראה לי שעבדת קשה בצבא (ראבק – גם לא היית שם כל־כך הרבה) אם היה לך מספיק זמן לקשקש דברים במערכת הדואר האלקטרוני הצבאית.

נראה לי שאיבדת את זה בנקודת זמן כלשהי 🙂

יש מצב…יש בעייה קלה – אני הולכת לישון ממש מאוחר ומשום מה כל יום מישהו אחר מחליט שהוא צריך לעשות לי השקמה בשעות לא סבירות, מה שאומר שבשעות הערב אני מתחילה לאבד את זה בגלל העייפות 🙂

את בטוחה שטאקס הוא פינגווין מעופף? כי פינגווינים מעופפים מופיעים רק באגדות ובסרטים של ה־BBC.

הילדים של היום לא מכירים את ירמי קפלן?

לא נראה לי שמישהו קורא לו קפלן…

להשאיר תגובה

  • תומר: את מעדכנת את הבלוג! יאי!
  • לאה צחור: לא הצלחתי להבין איפה הRSS שלהם....
  • GuySoft: יש סיכום? יש הזמנה?
