על פקצות, לינוקס, ומה שבינהם!

מחפשת עבודה

Posted on: יולי 19, 2010

אני מחפשת עבודה בתחום המחשבים, רצוי משהו שקשור ללינוקס ולתוכנה חופשית.

בגדול הידע שלי הוא:
* הקמת ותחזוקת שרתי ווינדוס ולינוקס
* כתיבת סקריפטים ב-Python, Bash
* אבטחת מידע
* כתיבת מערכות באמצעות Django
* כתיבת אוטומציות ל-Virtual Machines

דברים נוספים:
* יצא לי להתעסק הרבה עם מוצרי vmware
* אין לי בעייה לעבוד לבד או כחלק מצוות
* יש לי יכולת למידה עצמית מהירה

אני מחפשת עבודה במשרה מלאה, באיזור המרכז/השרון, בלי סופ"שים.

אם שמעתם על משהו שיכול להיות רלוונטי – אני אשמח לשמוע!

3 תגובות to "מחפשת עבודה"

אני יודע שחברת קומפיומדיה מחפשים עובדים אולי משהו שם יכול להתאים לך.
הם מתעסקים הרבה עם OPENSOURCEת לינוקס,סולריס,זימברה…
http://www.compumedia.co.il

תודה 🙂

יש לך במקרה מושג לאן אפשר לשלוח קו"ח? לא כתוב באתר…

היי מיטל,
צרי עימי קשר במייל ושלחי לי קו"ח באנגלית.
תודה,
טל

להשאיר תגובה

  • ללא
  • תומר: את מעדכנת את הבלוג! יאי!
  • לאה צחור: לא הצלחתי להבין איפה הRSS שלהם....
  • GuySoft: יש סיכום? יש הזמנה?
