על פקצות, לינוקס, ומה שבינהם!

רעיונות לאפטר פארטי לאוגוסט פינגווין 2010

Posted on: יולי 28, 2010

לפני כמה שנים, כשאוגוסט פינגווין היה בת"א, היה נהוג שמי שרוצה הולך אחרי הכנס לאכול ביחד עם עוד אנשים מהקהילה ארוחת צהריים באיזה מסעדה באיזור. זה היה ממש נחמד, אבל שנה שעברה זה לא קרה.

חשבתי קצת עם עצמי לגבי אפשרויות לאפטר פארטי השנה, ורציתי לדעת האם יש לכם רעיונות טובים יותר? מה מהרעיונות עדיף? האם אתם תרצו להצטרף?

הרעיונות כרגע:

1. ללכת אחרי הכנס לפארק המדע ולאכול בבלאק או משהו (בעיות: צריך מכוניות, צריך לדעת כמה אנשים יהיו כדי להזמין מקום בבלאק/כל מסעדה אחרת)

2. ללכת לים בראשון נניח, ושכל אחד יביא משהו, נניח בירה/חטיפים (בעיות: מצריך מכוניות, נסיעה קצת יותר ארוכה)

3. לצאת לפאב בערב (בעיות: שומרי מסורת לא יוכלו להצטרף, מי שמתחת לגיל 18 לא יוכל להצטרף, צריך אוטו, אני מניחה שהרבה יבריזו כי יש להם משהו יותר טוב לעשות בשישי בערב)

מה אתם אומרים? 🙂

10 תגובות to "רעיונות לאפטר פארטי לאוגוסט פינגווין 2010"

עם אפשרות 3 יש בעיה למי שנוהג
אפשרות 2 תהיה קצת מתישה לדעתי אחרי יום של אוגוסט פינגווין
אפשרות 1 נראית לי נורמלית, לפחות המכונית שלי תהיה ריקה נכון לעכשיו 🙂
ובדרך כלל הרבה מגיעים עם רכב, אז זו לא בעיה, במיוחד שאני אוהב את הבלאק 🙂

הבעייה עם בלאק היא שיש ליד זה ג'פניקה…(הדילומות הקשות בחיים)
טוב מקסימום אפשר לעשות אפטר אפטר פארטי ולבוא לאכול סושי, כי יש לי מלא אצות כרגע בבית שרק מחכות לההפך לסושי (כשיהיה לי כוח)

ברור שבלאק לוקח ג'פניקה.
ג'פניקה זה בין הארוחות… לא ארוחת צהריים.

ג'פנקו ואדממה זה הכי ארוחת צהריים שיש!

אי אפשר סתם לשבת באיזה ארומה או משהו?

נ"ב – מס' 1 נשמע כמו רעיון אדיר, תעדכני אותנו אם זה קורה בסוף 😉
נ"ב2 – אני מבין שאת כ"כ מתגעגעת לארגון אוגוסט פינגווין שאת מארגת את האפטר פרטי? :O
נ"ב3 – איפה הורוד/שחור?

ארומה?! בפעמים הקודמות שהצעתי לבנים לשבת בארומה – התגובות לא היו חיוביות במיוחד…

אל תדאג, אני קצת עוזרת לקפלן עם הארגון של הכנס 🙂

מה קשור שחור? :O

אני בעד אפשרות 1.
לכולם יש מצב רוח אחרי בוקר ארוך לארוחה טובה ובלי הרבה מאמץ.

הפישול שנה שעבה היה שאף אחד לא ידע לאן ללכת – רעיון מעולה לתכנן מקום ללכת אליו מראש!

האפשריות כאן כרגע לפי מה שראיתי ג'פנקה ובלאק שאני בעד שנייהם (למרות שאני נוטה יותר לסושי חייב לציין).

גיא

אה – ויש לי רכב שיכול להסיע אנשים!

השאלה אם יש לאנשים דרך לחזור הבייתה אחרי זה, כי לדעתי האוטובוס יפסיקו עד שנסיים…

יש סיכום? יש הזמנה?

להשאיר תגובה

  • ללא
  • תומר: את מעדכנת את הבלוג! יאי!
  • לאה צחור: לא הצלחתי להבין איפה הRSS שלהם....
  • GuySoft: יש סיכום? יש הזמנה?
